Vyhledávání

Pro vyznavače geocachingu

14.04.2014 21:39

Pokud patříte mezi "kačery", udělejte si výlet do Svitávky a ulovte si kešku od uživatele "Eiffel-BK" s názvem Kopec Hradisko.
Pozor, keška začíná již u prvního panelu naší stezky a jednotlivé indicie budete síbrat u panelů naučné stezky.

O tom, že výlet za tu námahu stojí, svědčí i komentáře ostatních lovců. Námatkou vybíráme:

"Kopec Hradisko mě lákal vždy, když jsem projížděl Svitávkou. Je totiž dosti nepřehlédnutelný. Navíc, když se kopec prokácel a vznikla tu naučná stezka končící na samém vrcholu, byla návštěva ještě lákavější. Ale až Eiffel-BK mě dokopal k tomu, aby se nahoru konečně podíval. A to kvůli této velice povedené multince.
Všechna zastavení jsou plné informací z dávné i nedávné historie obce a tabule jsou pěkně graficky vyvedeny. Pro mě, ale bylo nejlepší stanout na vrcholu a mít před sebou ty parádní výhledy, které na člověka čekají ať už se podívá skoro jakýmkoli směrem."

"Už se těšíme až se na obnažený kopec opět vydáme, taky jsem si pohrával s myšlenkou opět zde na hradisku založit krabičku. Výhledy a nová naučná stezka si ji zaslouží."

"Když jsme tu byli naposled, brodili jsme se kopřivami a výhled žádný, dnes to byla paráda..."

"Pěkná procházka zakončená brutálním výstupem na kopec.
Hezký výhled na okolí Svitávky."